9 Mayıs 2010 Pazar

Üzgün Kaslı



















Dert her dilde her insanda derttir arkadaş.
Kim demiştir ki ben dertsiz tasasız bi insan gördüm.
Bu görselimizde anlatılmak istenen tam olarak, insan hiçbir zaman tam anlamıyla tatmin olamaz. Ama belli bir sorunu var yani. Şunu diyor olabilir "Sıçtık..sıçtık ki ne sıçtık. Giyecek temiz kıyafet kalmadı". Bu kadar basit olamaz..İnsan dediğimiz köpek uzvu, bir şekilde "ask for more" kavramını ilke edinmiştir.
Yirminci yüzyılın vsvs..heh..
Ben bu görselin altına istediğimi yazarım.

-Cinsel problemleriniz mi var?
-Bigger is better.
-Are you looking for a girlfriend right now in Istanbul?
gibi.

Ne kompleksli bi entry bu yahu..Umut Sarıkaya* da ne kompleksliymiş.. Bunu yazarken anladım ve utandım. Silesim de gelmedi. Yazdım o kadar.. Neyse yayınlayayım bari.. Daha da yazamadım. Daldım köşeye bir yere..

*Bu tespiti ilk Umut Sarıkaya yapmıştı. Bunla başlayayım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder